8 قاشق عسل برای زوج‌ های قدیمی!
نوشته شده توسط : nahal

این‌كه سال‌ها پیش به دلیل علاقه‌ای كه به هم داشته‌اید، تصمیم به زندگی زیر یك سقف‌گرفته‌اید، برای داشتن یك زندگی عاشقانه كافی نیست. برای ساختن یك زندگی رمانتیك، 8 راه را به شما پیشنهاد می‌كنیم. این روش‌ها را امتحان كنید و بعد در مورد تاثیرشان قضاوت كنید.
 


این‌كه سال‌ها پیش به دلیل علاقه‌ای كه به هم داشته‌اید، تصمیم به زندگی زیر یك سقف‌گرفته‌اید، برای داشتن یك زندگی عاشقانه كافی نیست. حتی اگر تمام وجودتان پر از احساسات خوش آب و رنگ نسبت به همسرتان باشد، باز هم باید با رفتارهای‌تان این احساسات را یادآوری كنید. نه یك‌بار و نه یك لحظه، اگر به‌دنبال یك عشق همیشگی هستید، باید این حس را در تمام لحظاتی كه در كنار هم هستید به جریان بیندازید. ما برای ساختن یك زندگی رمانتیك، 8 راه را به شما پیشنهاد می‌كنیم. این روش‌ها را امتحان كنید و بعد در مورد تاثیرشان قضاوت كنید.
 

 
یك صبحانه عاشقانه

حاضر‌كردن یك صبحانه رمانتیك هزار و یك راه دارد اما یكی از دلپذیرترین راه‌هایش خوردن صبحانه در تختخواب است. اگر می‌خواهید روز شما با یك اتفاق هیجان انگیز و عاشقانه شروع شود، یك صبحانه رنگارنگ آماده كنید و وقتی كه هنوز همسرتان از تختخوابش بیرون نیامده، آن را به اتاق‌تان ببرید. این موضوع می‌تواند همسرتان را تحت‌تاثیر قرار بدهد رنگ و بوی احساسی كه به خرج داده‌اید را در تمام روز مشترك شما پخش كند.
 

 
ماه عسل دوباره

سفرهای 2 نفره و یك روزه را فراموش نكنید. این سفرها نه هزینه زیادی دارند و نه نیاز است به خاطرشان مرخصی بگیرید. شما می‌توانید در همان روزهای آخر هفته، برنامه یك روز رفتن به خارج از شهر را بریزید و یاد ماه عسل‌تان را زنده كنید. یك خانه روستایی در خوش آب و هواترین منطقه دور و برتان، یك ویلای رو به دریا یا یك خانه جنگلی همگی می‌توانند برای شما یك آخر هفته رمانتیك را رقم بزنند. یادتان نرود كه این قرار نیست یك مسافرت خانوادگی باشد بلكه تنها یك ماه عسل‌ یك‌روزه است و قرار هم نیست با رفتن به این سفر خودتان را ورشكست كنید بلكه باید با صرف كمترین هزینه روز رمانتیك‌تان را بسازید.
 

 
زمانی برای او

هر زمان كه می‌توانید پای صحبت‌های همسرتان بنشینید و با دل و جان به او گوش كنید. صد در صد حواس‌تان باید در این لحظات متعلق به او باشد. مهم نیست كه چه می‌خواهد بگوید. از احساساتش می‌خواهد صحبت كند یا این‌كه خاطرات محیط كارش را تعریف كند، بگذارید این زمان‌ها فقط و فقط متعلق به او باشد و در كنار شما احساس واقعی شنیده شدن را لمس كند. همسرتان با این كار احساس می‌كند كه مورد محبت شما قرار گرفته و برای‌تان اهمیت خاصی دارد، پس حین حرف‌زدن‌هایش از جای‌تان بلند نشوید و با گفتن این جمله تكراری «گوشم با توست» ‌سر كار دیگری نروید. او فقط گوش شما را نمی‌خواهد بلكه دوست دارد تنها چند دقیقه از وقت شما فقط و فقط مال او باشد.
 

 
بدانید چه انتظاری از شما دارد

این‌كه او را در دل‌تان دوست داشته باشید، همه چیزی نیست كه یك همسر از شما انتظار دارد. او دوست دارد ستایشش كنید و موضوعاتی كه از نظر خودش مهم است را در وجود او برجسته كنید. اگر دوست دارد زیبایی‌اش را ستایش كنید یا این‌كه او را به‌‌دلیل صبوری‌اش تحسین كنید. در هر حال لازم این است كه به او القا كنید كه یك همسر ایده‌آل است و حتی در سخت‌ترین شرایط هم شما به داشتن او افتخار می‌كنید. گذشته از عاطفه‌ای كه میان شماست، همین بده و بستان‌های كلامی باعث می‌شود، عشق بیشتری به رابطه شما تزریق شود و هر دوی شما حس بهتری نسبت به این زندگی پیدا كنید.
 

 
هدیه بی‌بهانه

وقتی كه تنها برای خرید بیرون می‌روید یا حتی زمانی كه قصد خرید ندارید و از كنار مغازه‌ها می‌گذرید، یك كادوی كوچك برای همسرتان تهیه كنید. قرار نیست خودتان را با این كادو خریدن‌های بی‌بهانه ورشكست كنید بلكه تنها باید از این طریق محبت‌تان را به یاد یكدیگر بیاورید. به این فكر كنید كه او به چه چیزی احتیاج دارد كه وقت نكرده برای خودش تهیه كند یا این‌كه آرزوی داشتن چه چیزی را دارد كه پیش از این نتوانسته به دستش بیاورد. همچنین به یاد داشته باشید كادو خریدن برای او،‌ می‌تواند حس میان‌تان را قوی‌تر و محبت را به جریان اصلی زندگی شما هدیه كند. البته باید بدانید لزومی ندارد همه این كادو‌ها قیمت زیادی داشته باشند و نباید هم به‌خاطر این‌كه كادوهای زیادی می‌خرید قبل از خرید هر چیز به قیمت پایینش فكر كنید. شما می‌توانید انتخاب‌های گران‌تر را در مناسبت‌هایی كه برای‌تان اهمیت دارد تهیه كنید و كادوهای ارزان‌تر را بی‌بهانه و مثلا هر ماه یك‌بار برای همسرتان تهیه كنید.
 




دور از استرس

اگر همسرتان یك هفته كاری سخت را می‌گذراند، سعی كنید راهی برای آرام كردنش در خارج از این ساعات پیدا كنید. یك شام آرام و رمانتیك كه قبل از بازگشتش تداركش را دیده‌اید؛ یك موسیقی ملایم كه می‌دانید همیشه با شنیدنش آرام می‌شود یا یك ناهار آخر هفته در رستوران مورد علاقه‌اش می‌توانند هدیه‌های ساده‌ای باشند كه همسرتان را از فضای پر استرس هر روزه دور می‌كنند البته یك خانه پر از بوی خوش می‌تواند آرامش او را چند برابر كند. پس حتی اگر برنامه رستوران رفتن ندارید، چند شاخه گل به خانه ببرید تا بویش او را به محض آمدن آرام كند.
 

 
یك برنامه‌ریزی اقتصادی

استرس‌های مالی رایج‌ترین استرس‌های زندگی زن‌و‌شوهری است. اگر می‌خواهید همسرتان را آرام‌تر كنید و با كمك این آرامش فرصت بیشتری به احساسات‌تان بدهید، بد نیست او را با برنامه‌ریزی مالی‌تان سورپرایز كنید. مثلا می‌توانید برای پس‌اندازی كه مدت‌ها پیش برای جمع كردنش تلاش كرده‌اید یك برنامه‌ریزی كنید یا این‌كه در زمانی كه خسته از پرداخت‌های اول ماه به خانه برگشته، با حل كردن برخی ازمشكلات مالی‌اش او را تحت‌تاثیر قرار دهید.
 

 
برای همیشه، نه یك‌بار

درست است كه از این راه‌ها و بسیاری راه‌های دیگر می‌توانید زندگی مشترك‌تان را رمانتیك‌تر كنید اما دلیلی ندارد كه همه اینها را در یك هفته انجام دهید یا همه‌شان را مدام تكرار كنید. بگذارید این ایده‌های عاشقانه، هفته‌ها و ماه‌هایی از زندگی شما را پرطراوت كنند و هیچ‌وقت برای شما و همسرتان عادی نشوند.





:: بازدید از این مطلب : 1190
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: